Konstrucia noului Streetfighter V4 pastreaza ADN-ul inconfundabil al Streetfighterului si caracterul Panigale. Motocicleta pare mereu gata sa porneasca spre urmatorul viraj, datorita proportiilor echilibrate si liniilor orientate spre inainte. Farul complet LED, complet nou, accentueaza fata agresiva a noului Streetfighter.
Desigur, nu puteau lipsi aripioarele biplan, un element caracteristic al Streetfighter V4 inca de la prima sa versiune. Comparativ cu modelul anterior, acestea sunt mai eficiente (+17 kg forta de apasare la 270 km/h) si integrate cu linia motocicletei intr-un mod mai rafinat. Aripioarele au permis crearea unei motociclete agile, dar in acelasi timp stabila la viteze mari. Esapamentul pozitionat sub motor pastreaza stilul caracteristic modelelor sportive Ducati.
Pozitia de pilotaj a noului Streetfighter V4 deriva din Panigale V4, dar a fost redefinita pentru a imbunatati controlul asupra motocicletei si a creste confortul, in special pentru motociclistii mai inalti. Saua reproiectata ofera mai multa libertate de miscare in directia longitudinala si face ca adoptarea si mentinerea unei pozitii aerodinamice sa fie mai naturala. In acelasi timp, partea posterioara a rezervorului, impreuna cu protectiile laterale si forma seii, sustin mai bine pilotul in faza de franare si intrarea in viraje. Motociclistului ii este mai usor sa se ancoreze cu genunchii, reducand astfel efortul bratelor si oboseala generala.
Comparativ cu Streetfighter V4 anterior, ghidonul a fost mutat mai aproape de pilot cu 10 mm. Scaritele sunt mai joase si mai in fata, precum si cu 10 mm mai spre interior. Acest lucru mareste confortul pilotului fara a afecta garda la sol. In plus, doua prize de aer, amplasate in interiorul carenelor laterale, indeparteaza aerul cald de picioarele pilotului, imbunatatind confortul termic.