Ducati a reusit din nou sa creeze o motocicleta sport cu un caracter hotarat, dar elegant, cu linii agresive si originale specifice Ducati, care sunt nu doar frumoase, dar indeplinesc si functii importante legate de aerodinamica.
Partea frontala a motocicletei aminteste de noua Panigale V4. Farul Full-LED are lumini DRL, care ii ofera acelasi aspect agresiv. Designul rezervorului de combustibil a fost analizat din punct de vedere al dimensiunii si mai ales al formei, pentru a ajuta pilotul in condusul sportiv. Si aici se vede inspiratia de la Panigale V4, dar rezervorul a fost adaptat la noul motor si optimizat ergonomic pentru a reduce tensiunea asupra incheieturilor, pastrand totodata un control excelent in viraje. Partea din spate a primit, de asemenea, un design inspirat de Panigale V4 si se integreaza lin cu rezervorul, creand un efect monolitic clar inspirat de modelul 916. Lampa spate complet LED este impartita in doua parti. Esapamentul, care se termina cu doua tobe de esapament amplasate sub sa, aminteste de traditia de curse Panigale si subliniaza spiritul sportiv al motocicletei. Designul noilor roti cu spite este o reinterpretare moderna a aspectului iconic al rotilor cu trei spite de la Marchesini. Culoarea neagra creeaza un efect de contrast cu rosul Ducati.
Ducati Panigale V2 marcheaza o schimbare epocala in istoria motocicletelor sport cu doua cilindri din Borgo Panigale. Este o motocicleta care face trimitere la traditia modelelor iconice, precum 748, 848 si 959, din care isi trage caracterul sportiv. In acelasi timp, a fost creata astfel incat sa fie usoara si placuta la condus in utilizarea zilnica. Noua Panigale este o motocicleta complet reproiectata, care, datorita noului motor Ducati 90° V2 si cadrului monocoque de doar 4 kg, devine cea mai usoara Panigale din istorie.