- Modele
- Oferte
- echipamente
- service
- Test drive
- Configurator
- Preturi
- Contact
Constructia noului V2 confirma caracteristicile tipice de design ale familiei Streetfighter prin lipsa carenei frontale si, mai ales, prin utilizarea sasiului modelului sportiv. Aspectul ascutit al partii frontale a motocicletei este accentuat de forma caracteristica a farului Full-LED echipat cu DRL. Rezervorul de combustibil, coada si rotile din aliaj usor sunt identice cu cele de pe Panigale V2. Utilizarea acestor solutii intareste spiritul sportiv, pastrand in acelasi timp referintele la traditia de curse Ducati.
Streetfighter V2 este propulsat de un nou motor V2 la 90° cu capacitatea de 890 cm³ si o putere de 120 CP, cu faze variabile ale distributiei si omologare Euro5+. Masa acestuia este de doar 54,5 kg (-9,4 kg comparativ cu unitatea Superquadro pe care o inlocuieste), fiind cel mai usor motor cu doua cilindri produs vreodata de Ducati. Curba de cuplu, cu 70% din valoarea maxima disponibila deja la 3000 rpm, ofera o experienta de condus palpitanta. Pentru utilizarea pe circuit, este posibil sa se monteze un esapament de curse, care creste puterea maxima la 126 CP si reduce masa cu 4,5 kg.
Streetfighter V2 este o motocicleta placuta si precisa pentru condus sportiv, mai ales datorita masei de 175 kg (gata de drum, fara combustibil). Dispune de trei moduri de putere: High, Medium si Low, cel din urma limitand puterea la 95 CP. Streetfighter V2 este disponibil si intr-o versiune de 35 kW pentru posesorii de permis categoria A2.
Datorita sasiului bazat pe un cadru monocoque extrem de usor si noului motor V2 la 90°, aceasta este cea mai usoara motocicleta Streetfighter din istoria Ducati (-18 kg fata de modelul anterior). Motocicleta este agila si stabila la viteze mari pe circuit, dar mult mai placuta pe drum si in utilizarea zilnica. Mai intuitiva de condus, vie si captivanta datorita usoaretei si cuplului motorului V2 – noul Streetfighter este mai fidel ca niciodata spiritului original.
Cadrul noului V2 este un monocoque usor si eficient, care utilizeaza motorul ca element structural. Bascula dubla este inspirata din designul Hollow Symmetrical Swingarm de la Panigale V4 si ofera aceleasi avantaje in ceea ce priveste stabilitatea in viraje si senzatia pe circuit, unde pilotul poate exploata pe deplin potentialul anvelopelor moderne slick. Suspensia este complet reglabila pentru a permite personalizarea setarilor de catre pilot. Streetfighter V2 este echipat cu o furca Marzocchi si un amortizor Kayaba.
Noile roti din aliaj usor sunt echipate cu anvelope Pirelli Diablo Rosso IV de dimensiuni 120/70 fata si 190/55 spate, sporind caracteristicile sportive. Sistemul de franare frontal Brembo include doua discuri cu diametrul de 320 mm si etriere monobloc M50, incredibil de eficiente pe circuit si, in acelasi timp, oferind o modulare prietenoasa pe drumurile publice.
Streetfighter V2 S este echipat cu o platforma inerciala pe sase axe IMU, sprijinind astfel un pachet complet si eficient de electronice, sporind siguranta pe drum si performantele pe circuit. Pachetul de electronice include ABS Cornering sportiv cu functie slide-by-brake, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control si noul Ducati Quick Shift 2.0 – acelasi sistem folosit pe noul Panigale V4 si inclus in dotarile standard.
Pilotul poate schimba imediat comportamentul motocicletei, alegand unul dintre cele patru moduri de condus disponibile – Race, Sport, Road si Wet, care ofera niveluri presetate de interventie ce pot fi modificate de utilizator. Astfel, printr-o singura apasare de buton, este posibil sa adaptezi Streetfighterul V2 la preferintele pilotului si la diferitele situatii de condus.
Noul ecran TFT de 5 inch are o interfata derivata din noul Panigale V4. Trei moduri diferite de afisare (Road, Road Pro si Track) au fost proiectate pentru a permite pilotului sa se concentreze pe condus, afisand cele mai importante informatii. Interfata integreaza informatiile pentru a imbunatati lizibilitatea datelor. De exemplu, turometrul functioneaza si ca indicator de schimbare a vitezelor, luminandu-se in verde la turatia ideala pentru schimbare si in rosu cand turatia este prea mare.